Vůně jara 2022

Jaké parfémy budou vládnut jaru 2022

S tím jak se mění svět, neustále se mění a vyvíjí i kosmetický a parfemářský průmysl a jejich produkty. Makrotrendy a kulturní hnutí, jako je vzestup péče o sebe (self care), individualizace produktů, udržitelnost a ekologie udávají směr i v kosmetice a parfémech.

Make up a parfémy v tomto roce ještě více než jindy budou vyjadřovat osobnost a individualitu, mají vydávat prohlášení o tom, kdo je jejich nositel.

K tomuto účelu se náramně hodí právě niche parfémy, 

Niche parfémy

Niche parfémy vyrábí menší společnosti, které se věnují téměř výhradně tvorbě parfémů a případně kosmetiky s nimi související, na rozdíl od parfémů z módních domů (často nazývaných „designérské parfémy“) jejichž výrobci se věnují ledasčemu nebo parfémů od známých osobností (tzv. „vůně celebrit“),které volí spíše lidé, kteří chtějí vyjádřit, že jejich životní hodnoty jsou podobné těm, co vyznávají tyto celebrity..

Niche parfumerie jsou obecně menší než hlavní ("mainstreamové") voňavkářské firmy, ale větší než řady „nezávislých parfumérů“, které vlastní a provozují samotní parfuméři. Niche parfémy se vyrábějí v menších sériích a prodávají ve specializovaných parfumeriích. Jsou symbolem exkluzivity a individuality.

Parfém je mocná věc

Vůně, kterou se rozhodnete nosit, o vás hodně vypovídá. Vůně je portrét duše. Parfém má dotvářet osobnost, být Vaším smyslovým podpisem. Pokud se Vám podaří skloubit svůj parfém s osobností a duší, bude efekt dokonalý.

Jaro budou opanovat jiskřivé a plné vůně a vůně téměř aromaterapeutické

Konkrétně budou na jaře 2022 kralovat jiskřivé a plné vůně a vůně vyloženě emocionálně povznášející, navržené tak, aby přispívali vaší duševní i fyzické pohodě.

Trendové akordy a tóny:

Tropické ovoce, jemné květiny, gurmánské akordy, světlé citrusystarfruit, meruňka, pivoňkaananas, konvalinka, neroli.

Mají uvolňovat vaše napětí a rozpouštět stres. S tím, jak lidé v poslední době více a více proaktivně přistupují k wellness, věnují více úsilí a pozornosti upevňování svého zdraví, zvyšování své kondice a psychické kapacity a pohody, můžeme čekat nové suroviny a kombinace vůní, které podpoří tento směr. V parfumerií se začínají prosazovat i takové suroviny jako mech, mořské řasy a medicinální houby.

Zároveň se čím dál více lidí ptá, odkud pochází suroviny v jejich parfému - z přírody nebo jsou syntetické?

Nové způsoby, jak nosit parfém

Parfémářský průmysl neustále hledá nové, jedinečné způsoby, jak zlepšit zážitek z nošení parfémů. Za za posledních pět let jste mohli zaznamenali nárůst popularity doplňkových produktů, jako jsou vlasové mlhy a tuhé parfémy, parfémovaná tělová mléka nebo parfémované suché oleje. V nabídce Parfumeur máme dokonce "polštářové" parfémy! I tento trend bude pokračovat!

"Go big or go home" vůně

Tento eufemismum vyjadřuje v češtině něco jako "Buď to rozjeď nebo jdi domů". Chápejte tyto vůně jako silné vůně, které oznamují váš příchod dlouho předtím, než skutečně vejdete do místnosti, a přetrvávají ještě dlouho poté, co odejdete.

Tyto vůně mají vydržet celý den a vytvářet obrovskou stopu, ať jdete kamkoli. Mají přímo "nukleární" sílu. Mají o vás činit prohlášení, co jste zač, po čem toužíte a čeho jste dosáhli (obrazně). Parfémy, které vyjadřují vaše prohlášení o vás samotných a vašich plánech budou velkým trendem roku 2022. Tento trend lze pozorovat i v současném odvážném líčení.

MARCUS SPURWAY

Parfumerie Marcus Spurway se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.Za vůní jejich parfému se otočí každý!

francouske-niche-parfemy-marcus-spurway (60)