Soie Precieuse, Marcus Spurway, sublimační olej, 50 ml

1 hodnocení

Parfémovaný sublimační olej hydratuje, zkrášluje a voní

Sublimační olej Soie Precieuse z řady Beautifying Oil pro krásu vašeho těla a vlasů.

Exkluzivní receptura sublimačního oleje kombinující vzácné rostlinné oleje a výjimečné aktivní složky činí z této řady zásadní a nejdůležitější kosmetické ošetření.

1 600 Kč
Dostupnost: Skladem (>2 ks)
Můžeme doručit do:
14.2.2023
Možnosti doručení
Soie Precieuse, Marcus Spurway, sublimační olej, 50 ml
1 hodnocení
sublimacni olej s hedvabim
Novinka Tip

Detailní popis produktu

Síla hedvábí pro hydrataci, výživu a heboučký vzhled

Vzácné hedvábí chrání, vyživuje a hydratuje obličej, tělo a vlasy. Tento suchý sublimační olej nemastí pokožku, má jedinečnou texturu s vysokou penetrační schopností a vytváří na pokožce hebký, hedvábný a jemně vonící film.

Nebarví oblečení.

Doplňkové parametry

Kategorie: Niche parfémy
? Druh: Dámské parfémy
? Původ: Francouzský parfém
Balení: Skleněný flakon se sprejem
? Obsah: 50 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Francouzské niche parfémy z Cannes

Značka vznikla v roce 1825 jako manufaktura na zpracování pomerančových květů. V roce 1893 firma získává další společníky a rozšiřuje sortiment a již v roce 1897 otevírá další manufaktury po celém světě, včetně Londýna, New Yorku, Vídně, Sydney … a do vůní získává vzácné ingredience z celého světa. Parfumerie se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.

francouske-niche-parfemy-marcus-spurway (69)

V roce 1905 se Spurway stává emblémem zakázkového parfému a oficiálním parfumérem anglické královny. Od vzniku filmového festivalu v Cannes se značce umožňuje setkat s velkým mezinárodním publikem z filmové branže, které si nejstarší parfumerii v Cannes zamilovalo. Jedinečnost značky Marcus Spurway fascinuje a fascinovala i prestižní ikony, jako např. Michèle Morgan (považovanou za jednu z nejlepších francouzských hereček dvacátého století), pro kterou značka vyvíjela parfémy na míru. Firma se dále rozrůstala a zaměřovala na kreace parfémů na míru.

Teprve od roku 2016 je možné skvosty z jejích rukodělných manufaktur získat i z hotových omezených kolekcí. Tyto kolekce, které se “jen tak někde” neprodávají, aby byla dodržena co největší unikátnost každé vůně, tvoří velké množství rozličných kompozic tak, aby si každý náročný milovník niche vůní mohl vybrat tu svou, svůj podpis, a jsou dostupné jen v omezených množstvích, tak jak to u niche parfémů bývá.