Citron Santal, Marcus Spurway, pánská parfémová voda, 100 ml

1 hodnocení

Citrusový svěží pánský parfém

Perfektní smyslná kompozice, kde hlavním tónem tohoto parfému není nikdo jiný než svěžest, jejíž preambule se otevírá bergamotem a citronem. Několik květů jasmínu a kosatce zdobí tento nádech svěžesti, který se harmonicky vyvíjí směrem k hlubokému orientálnímu a dřevitému základu.

Dostupnost Skladem (>2 ks)
Můžeme doručit do:
22.8.2022
Možnosti doručení
2 688 Kč
Citron Santal, Marcus Spurway, pánská parfémová voda, 100 ml
1 hodnocení
eau de parfum homme marcus
Novinka Tip
5,0 1 hodnocení

Složení parfému

Hlava parfému

bergamot, citron

Srdce parfému

jasmín, iris (kosatec)

Základ parfému

pižmo (mošus), santalové dřevo

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské parfémy a kosmetika
? Koncentrace: Parfémová voda
? Typ vůně: Citrus (citrusy), Svěží vůně
Balení: Skleněný flakon se sprejem
? Obsah: 100 ml
Příležitost: den i večer
Vhodné pro: Celý rok
Hlavní akordy: Bergamot, citron, jasmín, iris (kosatec), pižmo (mošus), santalové dřevo

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Francouzské niche parfémy z Cannes

Značka vznikla v roce 1825 jako manufaktura na zpracování pomerančových květů. V roce 1893 firma získává další společníky a rozšiřuje sortiment a již v roce 1897 otevírá další manufaktury po celém světě, včetně Londýna, New Yorku, Vídně, Sydney … a do vůní získává vzácné ingredience z celého světa. Parfumerie se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.

francouske-niche-parfemy-marcus-spurway (69)

V roce 1905 se Spurway stává emblémem zakázkového parfému a oficiálním parfumérem anglické královny. Od vzniku filmového festivalu v Cannes se značce umožňuje setkat s velkým mezinárodním publikem z filmové branže, které si nejstarší parfumerii v Cannes zamilovalo. Jedinečnost značky Marcus Spurway fascinuje a fascinovala i prestižní ikony, jako např. Michèle Morgan (považovanou za jednu z nejlepších francouzských hereček dvacátého století), pro kterou značka vyvíjela parfémy na míru. Firma se dále rozrůstala a zaměřovala na kreace parfémů na míru.

Teprve od roku 2016 je možné skvosty z jejích rukodělných manufaktur získat i z hotových omezených kolekcí. Tyto kolekce, které se “jen tak někde” neprodávají, aby byla dodržena co největší unikátnost každé vůně, tvoří velké množství rozličných kompozic tak, aby si každý náročný milovník niche vůní mohl vybrat tu svou, svůj podpis, a jsou dostupné jen v omezených množstvích, tak jak to u niche parfémů bývá.