Gingembre Magnetique, Marcus Spurway, pánský parfém, 50 ml

Neohodnoceno

Ovocně-dřevitý pánský parfém

Chcete se pustit do nových výzev? Marcus SPURWAY představuje „Magnetic Ginger“, parfém věnovaný nezávislým mužům, kteří hledají vzrušení a dobrodružství ...

Vůně naplněná svobodou se špičkovou svěžestí citronu, silou zázvoru v srdci a příjemným teplem fazolí tonka v pozadí.

Podmanivá vůně, která nenechá nikoho lhostejným!

Dostupnost Skladem (>2 ks)
Můžeme doručit do:
15.8.2022
Možnosti doručení
2 845 Kč
Gingembre Magnetique, Marcus Spurway, pánský parfém, 50 ml
Neohodnoceno
gingembre magnetique
Novinka Tip

Složení parfému

Hlava parfému

Citron, levandule, máta

Srdce parfému

kardamom, zázvor, jablko

Základ parfému

vetiver, fazole Tonka, bobule jalovce

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské parfémy a kosmetika
? Koncentrace: Pravý parfém
? Typ vůně: Ovocně dřevitá, Fougere
Balení: Skleněný flakon se sprejem
? Obsah: 50 ml
Příležitost: den i večer
Vhodné pro: Celý rok
Hlavní akordy: Citron, levandule, máta, kardamom, zázvor, jablko, vetiver, fazole tonka, bobule jalovce

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Francouzské niche parfémy z Cannes

Značka vznikla v roce 1825 jako manufaktura na zpracování pomerančových květů. V roce 1893 firma získává další společníky a rozšiřuje sortiment a již v roce 1897 otevírá další manufaktury po celém světě, včetně Londýna, New Yorku, Vídně, Sydney … a do vůní získává vzácné ingredience z celého světa. Parfumerie se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.

francouske-niche-parfemy-marcus-spurway (69)

V roce 1905 se Spurway stává emblémem zakázkového parfému a oficiálním parfumérem anglické královny. Od vzniku filmového festivalu v Cannes se značce umožňuje setkat s velkým mezinárodním publikem z filmové branže, které si nejstarší parfumerii v Cannes zamilovalo. Jedinečnost značky Marcus Spurway fascinuje a fascinovala i prestižní ikony, jako např. Michèle Morgan (považovanou za jednu z nejlepších francouzských hereček dvacátého století), pro kterou značka vyvíjela parfémy na míru. Firma se dále rozrůstala a zaměřovala na kreace parfémů na míru.

Teprve od roku 2016 je možné skvosty z jejích rukodělných manufaktur získat i z hotových omezených kolekcí. Tyto kolekce, které se “jen tak někde” neprodávají, aby byla dodržena co největší unikátnost každé vůně, tvoří velké množství rozličných kompozic tak, aby si každý náročný milovník niche vůní mohl vybrat tu svou, svůj podpis, a jsou dostupné jen v omezených množstvích, tak jak to u niche parfémů bývá.