Gurmánský pánský parfém
Elegantní a návyková nová vůně pro muže „Caramel Chic“ odhaluje skutečné charisma vůní.
Karamel se snoubí se šalvějí a zanechává smysly sváděné překvapením.
Odvažte se šířit toto svůdné a smyslné probuzení kolem sebe.
Detailní popis produktu
Složení parfému
Hlava parfému
šalvěj muškátová, černý kokos, mandarínka
Srdce parfému
karamel, fazole Tonka
Základ parfému
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pravé pánské parfémy |
---|---|
? Druh: | Pánské parfémy |
? Původ: | Francouzský parfém |
? Koncentrace: | Pravý parfém |
? Typ vůně: | Gurmánské, Aromatické |
? Tóny: | Mošus, Vanilka, Mandarinka, Santal, Tonka, Kokos, Karamel, Šalvěj |
Balení: | Skleněný flakon se sprejem |
? Obsah: | 50 ml |
Příležitost: | den i večer |
Vhodné pro: | Celý rok |
Hlavní akordy: | šalvěj muškátová, černý kokos, mandarinka, karamel, fazole Tonka, santalové dřevo, vanilka, pižmo |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Francouzské niche parfémy z Cannes
Značka vznikla v roce 1825 jako manufaktura na zpracování pomerančových květů. V roce 1893 firma získává další společníky a rozšiřuje sortiment a již v roce 1897 otevírá další manufaktury po celém světě, včetně Londýna, New Yorku, Vídně, Sydney … a do vůní získává vzácné ingredience z celého světa. Parfumerie se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.
V roce 1905 se Spurway stává emblémem zakázkového parfému a oficiálním parfumérem anglické královny. Od vzniku filmového festivalu v Cannes se značce umožňuje setkat s velkým mezinárodním publikem z filmové branže, které si nejstarší parfumerii v Cannes zamilovalo. Jedinečnost značky Marcus Spurway fascinuje a fascinovala i prestižní ikony, jako např. Michèle Morgan (považovanou za jednu z nejlepších francouzských hereček dvacátého století), pro kterou značka vyvíjela parfémy na míru. Firma se dále rozrůstala a zaměřovala na kreace parfémů na míru.
Teprve od roku 2016 je možné skvosty z jejích rukodělných manufaktur získat i z hotových omezených kolekcí. Tyto kolekce, které se “jen tak někde” neprodávají, aby byla dodržena co největší unikátnost každé vůně, tvoří velké množství rozličných kompozic tak, aby si každý náročný milovník niche vůní mohl vybrat tu svou, svůj podpis, a jsou dostupné jen v omezených množstvích, tak jak to u niche parfémů bývá.