Abricot Vanille, Marcus Spurway, parfémová voda, 100 ml

1 hodnocení

Ovocně-květinový dámský parfém

Jiskřivé a výbušné tóny citrusů a červeného ovoce zanechávají své čichové otisky na všech třech akordéch vůně .

Meruňka dodá zrnko „sladkosti“ a vítězoslavně vynikne v tonech srdce, v závěru tohoto akordu se objeví omamná konvalinka.

Svůdné a gurmánské základní tony vanilky a ambry vytváří nezapomenutelnou a snadno patrnou stopu.

Dostupnost Skladem (>2 ks)
Můžeme doručit do:
15.8.2022
Možnosti doručení
2 688 Kč
Abricot Vanille, Marcus Spurway, parfémová voda, 100 ml
1 hodnocení
abricot vanille
Novinka Tip
5,0 1 hodnocení

Složení parfému

Hlava parfému

Švestka, pomeranč

Srdce parfému

Konvalinka, meruňka

Základ parfému

ambra, vanilka

Doplňkové parametry

Kategorie: Parfémy pro ženy
? Koncentrace: Parfémová voda
? Typ vůně: Ovocná, Floral (květinová)
Balení: Skleněný flakon se sprejem
? Obsah: 100 ml
Příležitost: den i večer
Vhodné pro: Chladné měsíce
Hlavní akordy: Švestka, pomeranč, konvalinka, meruňka, ambra, vanilka

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Francouzské niche parfémy z Cannes

Značka vznikla v roce 1825 jako manufaktura na zpracování pomerančových květů. V roce 1893 firma získává další společníky a rozšiřuje sortiment a již v roce 1897 otevírá další manufaktury po celém světě, včetně Londýna, New Yorku, Vídně, Sydney … a do vůní získává vzácné ingredience z celého světa. Parfumerie se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.

francouske-niche-parfemy-marcus-spurway (69)

V roce 1905 se Spurway stává emblémem zakázkového parfému a oficiálním parfumérem anglické královny. Od vzniku filmového festivalu v Cannes se značce umožňuje setkat s velkým mezinárodním publikem z filmové branže, které si nejstarší parfumerii v Cannes zamilovalo. Jedinečnost značky Marcus Spurway fascinuje a fascinovala i prestižní ikony, jako např. Michèle Morgan (považovanou za jednu z nejlepších francouzských hereček dvacátého století), pro kterou značka vyvíjela parfémy na míru. Firma se dále rozrůstala a zaměřovala na kreace parfémů na míru.

Teprve od roku 2016 je možné skvosty z jejích rukodělných manufaktur získat i z hotových omezených kolekcí. Tyto kolekce, které se “jen tak někde” neprodávají, aby byla dodržena co největší unikátnost každé vůně, tvoří velké množství rozličných kompozic tak, aby si každý náročný milovník niche vůní mohl vybrat tu svou, svůj podpis, a jsou dostupné jen v omezených množstvích, tak jak to u niche parfémů bývá.