Blue Lemon, Marcus Spurway, parfém, 50 ml

Neohodnoceno

Citrusově-ovocně-květinový dámský parfém

Objevte italskou smyslnost ve své nejčistší podobě v nové parfému Blue Lemon. Tato originální květinová, svěží a ovocná vůně zachycuje slunce a jiskřivé noci a odráží všechny radosti a bezstarostnost středomořského životního stylu.

Dostupnost Skladem (>2 ks)
Můžeme doručit do:
15.8.2022
Možnosti doručení
2 845 Kč
Blue Lemon, Marcus Spurway, parfém, 50 ml
Neohodnoceno
blue lemon marcus spurway
Novinka Tip

Složení parfému

Hlava parfému

Jablko, Cedr, Sicilský citron

Srdce parfému

Růže, Bambus, Jasmín

Základ parfému

ambra, bílé pižmo, cedr

Doplňkové parametry

Kategorie: Dárek pro manželku, přítelkyni
? Koncentrace: Pravý parfém
? Typ vůně: Citrus (citrusy), Ovocná, Floral (květinová)
Balení: Skleněný flakon se sprejem
? Obsah: 50ml
Příležitost: den i večer
Vhodné pro: Celý rok
Hlavní akordy: Jablko, cedr, sicilský citron, růže, bambus, jasmín, ambra, bílé pižmo, cedr

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Francouzské niche parfémy z Cannes

Značka vznikla v roce 1825 jako manufaktura na zpracování pomerančových květů. V roce 1893 firma získává další společníky a rozšiřuje sortiment a již v roce 1897 otevírá další manufaktury po celém světě, včetně Londýna, New Yorku, Vídně, Sydney … a do vůní získává vzácné ingredience z celého světa. Parfumerie se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.

francouske-niche-parfemy-marcus-spurway (69)

V roce 1905 se Spurway stává emblémem zakázkového parfému a oficiálním parfumérem anglické královny. Od vzniku filmového festivalu v Cannes se značce umožňuje setkat s velkým mezinárodním publikem z filmové branže, které si nejstarší parfumerii v Cannes zamilovalo. Jedinečnost značky Marcus Spurway fascinuje a fascinovala i prestižní ikony, jako např. Michèle Morgan (považovanou za jednu z nejlepších francouzských hereček dvacátého století), pro kterou značka vyvíjela parfémy na míru. Firma se dále rozrůstala a zaměřovala na kreace parfémů na míru.

Teprve od roku 2016 je možné skvosty z jejích rukodělných manufaktur získat i z hotových omezených kolekcí. Tyto kolekce, které se “jen tak někde” neprodávají, aby byla dodržena co největší unikátnost každé vůně, tvoří velké množství rozličných kompozic tak, aby si každý náročný milovník niche vůní mohl vybrat tu svou, svůj podpis, a jsou dostupné jen v omezených množstvích, tak jak to u niche parfémů bývá.